luv

luv

Jun 25, 2011

SabaH dLm IngaTan..

Sabah tanahair ku
Negeri kita yang tercinta
Pemuda pemudi
semua marilah
bangunlah bersatu semua
Marilah bersama serta maju jaya
Merdeka sepanjang masa
Bersatu segala bangsa sentosa
Sabah negeri merdeka.......

lagu nie la tiap ari isnin aku nyanyi sejak jan 2007 until nov 2009..bnyak tul kenangan kat sini manis ..pahit..masam...kelat...semua ada..tmpt posting pertama..plg best duduk di kampung pendalaman..nk g bandar 2 jam 30 minit..tp kesimpulannya best...murid2 yg menghormati guru dan penduduk yg mmg mesra..makanan yg pelik2 pun ade yg aku x pernah jumpe di SIPITANG nie..plg best wat xtvt camping..student mmg comited la..buat kat hutan..tepi sungai ..aduh aku teringin nk lalui tu semua tp kat sini x de tu semua..camping dlm bangunan..x mencabar...sampai la aku kawen n kene la balik smnjg..nk cite psl kenangan kat sabah sampai bile2 pun x abih...terlalu banayak...sebelum meninggalkan bumi sabah..my hubby dtg ambik n kite org g la jenjalan..kat KUNDASANG..mmg best..sejuk..tenang..yg ptg nk tgk gunung kinabalu dekat2...walapun masam BTN ari tu dah tgk..nie nk bg hubby tgk..sbb x dpt nk daki..bulan x sesuai..kite org tido di PINE RESORT..pastu esk g PORING...naik jambatan gantung..cemas aku di buatnye sgt tinggi...pastu mandi klam air panas..teruskan perjalanan ke gunung kinabalu..sgt indah...ptg tu kami g kilang wat susu lembu segar..tgk dia pam susu lembu..proses n beli la..plg best coklat..dan esk nye pulang la ke semenanjung...selamat tinggal sabah...kau tetap di hati...

No comments: