luv

luv

Dec 9, 2011

sgt lama x merepek di blog...

diam x diam mmg dah lama sgt x update blog...mcm2 berlaku..sibuk dgn student SPM sibuk dgan kelas...sibuk dgn baby dlm perut nie...dan diam x diam jugak lg 2 bulan akan lahir zuriat yg kami nanti2 kan..semoga semuanya berjalan lancar amin...       cuti sekolah nie anak buah dtg rumah so x de la bosan sgt sementara tgu hubby balik keje mcm2 ble buat..diantaranye memasak hahaha..cube la resepi2 yg x pernah di cuba...jadi ke x jd belakang kire.....walaupun mengusung perut yang makin membesar nie..tp rajin lak aku masak memasak nie...mungkin nafsu mkn buat aku rajin masak hahaha....
semalam g cek up TCA kat klinik seremban 2...kene puasa coz minum air gula untuk kali ke 2..org lain sekali aku 2 kali..ambik kau sape suruh mkn banyak2 berat lak naik terlalu banyak..aku pun pelik gak banyak sgt ke aku mknrs nye cam ok2 je...ape pun asal baby sihat...pagi2 dah kene ambik darah..sampai bengkak urat kat pelipat tgn...pastu minum air gula yg amat manis..dan gelas besau lak tu...tahan je la...pastu g cek gigi lak..nasib x kn ape2 sbb dah masuk 7 bulan doc x ble nk tampal or nk cuci or nk cabut syukur...g klinik kul 8.30 sampai kul 11.30 baru siap segalanya...ape2 pun itu mmg kn hadapi..alhamdulillah baby ok...on d way balik umah ngan hubby n anak buah..tetibe tingin nk mamam durian...hubby siap u turn sbb aku nk mkn durian...beli 3 biji..2 besau 1 kecik..sampai umah terus bukak..1 biji penuh ulat( x de rezeki) so melantak la lagi 2 biji...ptg terus ttdo kesedapan melayan durian..sedar2 dah maghrib...perut keras..baby x gerak huhuhu sgt risau..aku picit2 perut nie x de ape2 respon..sgt risau may b sbb aku telan durian tu ke...dkt 20 minit x de respon..aku pun mandi laju..solat n hubby ajak g hospital..on d way g hospital baby gerak dgn pantasnye...aduh2...baby nape bikin ibu risau...sabar je...terus hubby ajak g scan kat klinik suria...alhamdulillah semua ok...dah akhirnye dapat la tgk muke baby yg wat ibu dia risau....

anugerah yg x terhingga amin...
 ptg nie nk g tgk anak buah bersunat lak..kat jelebu..kenduri esk tp saje nk tgk muke skt dia arini..ape2 pun tgu hubby balik keje dulu...semoga semuanya selamat..
      

No comments: